close

隔左成2兩個星期終於再update。之前一直都好擔心搵唔到屋,而且又要上5堂GIS,所以完全冇心機update blog。今日終於收到消息啦!我in既第3間係die brucke既屋終於有回音俾我租間房ww 我終於唔駛擔心番黎要訓街。

咁耐冇update都略略record下自己搵屋既經過啦。由於我好冒險淨係搵die brucke既關係,所以我in既3dermes激光脫毛次屋都係係果度。第1間係我同學介紹既WG16,佢reject我果陣我唔開心左勁耐。不過今日因為我同學同佢男朋友過黎幫我車我d野去擺係佢到既關係 (我真係勁唔好意思 QAQ),而佢男朋友就係住係WG16,所以我再次去依間屋等果陣,就見到原來佢地最後揀左果個係操流利德文既女人,咁都reasonable既所以我都冇再介懷。

第2間係WG22,果度其實我in完冇咩話好想住因為我覺得有dd奇怪,最重要係佢地話好多時d rmmate既另一半都會係度一齊住,所以間屋好多時都會同時出現8-9個人,果陣我已經心諗WTF…而且其他果2個女candidate都好aggressive,所以即使最後佢地sd msg話reject我,我都已經意料之內冇乜特別大感覺。

反而第3間屋係WG9都係我上星期3 in既屋亦都係我今日收到好消息既屋。其實我覺得真係好巧合。本身我join佢地interview上到去果陣見到在場有15個candidate已經想直接走人,而且suppose間屋有4個人住緊但係得3個人出現,而佢地話第4個人訓緊覺所以出席唔到,我已經心諗咩料,是但好似演講咁15個人輪流self intro完就散band。點知星期5果陣第4個人打俾我話佢想同我skype見一見我,依個就係第1個巧合。因為我仲係學校上緊堂既關係所以我直接同佢講不如我放學去搵佢,麵對麵講好過skype。而依一次我自己同佢同另1個女flatmate傾左竟然成個幾鐘,而過程我係覺得ok。我自己覺得因為咁樣所以佢地先揀我www 第2個巧合就係佢地本身話星期日會有結果 :0) 最後拖到今日Laser 脫毛先有然後星期4 9點去簽contract。我本身係諗應該7號飛定9點飛,如果我揀左7號飛咁我就gg,所以好彩既係我揀左9號~

any肥總之我個人就死好命啦ww 次次d野都係臨尾先有好結果。雖然變相我依家要上機前衝去簽contract再衝去機場,不過始終settle down左我可以安心放假 (同做GIS功課)了~!

而屋果到因為要上堂我直接ignore左尋日既inspection。番到去問個pk flatmate佢話佢都冇係度就由佢,見冇消息就當係好消息。過埋聽日既inspection for my room,就可以byebye你條尾唔駛再對住個垃圾flatmate www 希望下個sem新屋會好住啦!應該會好玩既~至少有個同Laser 脫毛學都住係果度可以有照應w

心情愉快既我都走左去買手信,最震憾莫過於一次買左15條發泡錠www d人一定以為我走私定發生左咩事www 唔理啦哥心情愉快 (*´∀`)~♥

17160665_10155104273358934_1834810853_n

其實好撚重

原文地址:http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/deutoxical/?p=2944244

arrow
arrow
    全站熱搜

    yaowangzhi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()